Teise nädala kodune ülseanne
Alustan ülesande lõpust: Saksa keele õpetajana olen ilmselt paremas olukorras kui paljud teised aineõpetajad, sest Internetis on väga palju erinevaid õpi- ja harjutuskeskkondi ning pole olnud karjuvat vajadust uute õppematerjalide loomiseks. Ilmselt seetõttu pole ma ka väga innukas isetegija olnud, kuigi enamus nädalaülesandes esitatud keskkondadest on mulle tuttavad. Olen koostanud kiiresti valmistatavaid päevakajalisi materjale ja pole neid pikemaks säilitamiseks üles laadinud.
Esimese nädala kodune ülesanne
Minu enesetutvustus asub SIIN
Õpileping
Teema: Digitaalsete õppematerjalide koostamise kursusel huvitab mind kõige rohkem see, kuidas õpilastele, aga ka kolleegidele kõige lihtsamalt ja selgemalt selgitada, mil moel erinevate vahenditega kõige parema tulemuse saab. Õpilastega tegeldes kipume me nende arvutioskusi üle hindama ja kolleegide puhul on neid vahel vaja innustada.
Eesmärk: Saavutada kõigepealt ise kindlustunne einevate video-, pildi- ja helitöötlusprogrammide kasutamisel. Digitaalsete õppematerjalide kvaliteedi hindamise oskuse omandamine. Efektiivse arvutipõhise testimisoskuse omandamine.
Strateegia: Tutvun kõigi kursuseprogrammis pakutavate õppematerjalidega, osalen praktikumides, teen aktiivselt kodutöid ja katsetan ka ise erinevaid keskkondi, osalen aktiivselt kontaktpäevadel.
Vahendid ja ressursid: arvuti ja internet, erinevad multimeedia loomise vahendid ja töötlusprogrammid, internetipõhised testiloome keskkonnad; teemakohane kirjandus, infovahetus kursusekaaslastega, mõne digitaalse õppematerjali testimine kolleegide ja õpilastega
Hindamine: Loen kursuse enda jaoks õnnestunuks, kui olen kõik kodutööd ja praktikumid suutnud õigeaegselt esitada ning suudan vähemalt kolme digitaalse õppematerjali loomise tööpõhimõtteid ja nippe arusaadaval moel kolleegidele selgitada.